Info & Comenzi

0752 972 554

Urmareste-ne si pe

linkedin

facebook

Am aparut in Decat o Revista!

Suntem mândri să împărtășim cu voi faptul că MC CLEAN apare în nr. 23 al Decât o Revistă cu o pagină de reclamă care înseamnă foarte mult pentru noi.

Toamna trecută DoR a lansat o provocare către toți cititorii săi, la care am decis să luăm parte fără să stăm prea mult pe gânduri. Aveam șansa să apărem în revistă cu o pagină de publicitate gratuită, pentru care trebuia să participăm la pitchul organizat de redacție. Ideea noastră, pe care o aveam de mult timp în mine, i-a convins pe cei de la DoR și așa am ajuns în paginile noului numar, cel mai potrivit loc în care putea să apară.

Citiți mai jos întreaga poveste din scrisoarea pe care am trimis-o redacției, poate reprezintă și pentru voi o probă de empatie. Sperăm ca acesta să fie un imbold să transformăm totul într-o campanie socială cu impact mare în viitor.

“My story, my idea

Salut.

Sunt Cornel și de mai bine de șapte ani, sunt managerul unei firme de curățenie din Iași. Îmi încep multe dintre zile, la fel ca și angajații mei, de la cinci dimineața, iar uneori asta se întâmplă și în week-end. Ajungem la serviciu când cei care lucrează în clădirile unde facem curățenie încă dorm, iar aceasta este doar una dintre provocările de care avem parte zilnic. Munca noastră nu e una ușoară, dar ne place, iar pasiunea aceasta a dezvoltat afacerea în timp.

De cele mai multe ori, suntem răsplătiți pentru ceea ce facem cu aprecieri, dar și disprețuirile sunt la ordinea zilei. Nu de puține ori am fost tratați cu desconsiderare sau oamenii nu au înțeles importanța meseriei noastre, care încă mai este privită ca una înjositoare.

Unul dintre clienții mari pe care i-am avut ne-a scos în evidență acest lucru zi de zi, timp de aproape doi ani. Când nu am mai suportat să ne trateze pe mine și pe membrii echipei mele ca pe niște nimeni care nu merită nici măcar să fie salutați, am încheiat colaborarea cu ei, cu toate riscurile pe care le presupune pierderea unui client semnificativ.

În acea perioadă îmi doream foarte tare să fac ceva pentru agenții de curățenie pe care îi coordonez, să arăt că oamenii înseamnă mai mult decât ceea ce fac și că merită respectul celor din jur. Ideea pe care am avut-o atunci a fost să imprim tricourile de lucru ale angajaților cu mesaje vizibile, care să îi determine pe cei care le citesc să prețuiască mai mult această meserie. Nu visam ca oamenii să se schimbe dintr-o dată și să trateze agenții de curățenie ca în Germania (unde se bucură de apreciere, formare profesională și condiții de lucru pe măsura eforturilor), dar voiam măcar niște reacții. Din păcate, datoriile de zi cu zi m-au îndepărtat de ideea mea și nu am mai transformat-o în realitate.

Ultimul număr DoR mi-a adus aminte de intențiile mele de acum câțiva ani și mi-a dat imboldul să trec la fapte cu o idee de campanie care să arate cât de important este să înțelegem greutățile prin care trec ceilalți. Iar DoR este cel mai potrivit loc în care această campanie să apară – este revista mea de suflet și cu fiecare număr pe care îl citesc, îmi doresc să fiu un om mai bun și cred că poate să aducă la lumină poveștile de viață ale celor care lucrează în domeniul curățeniei.

Mi-ar plăcea ca în spațiul pus la dispoziție de DoR să apară o reclamă care să convingă publicul să nu îi mai numească pe cei care lucrează în domeniu ”femeie de serviciu” sau ”băiatul de la curățenie”, ci să folosească denumirea ”agent de curățenie” – este formularea corectă și mai puțin disprețuitoare pentru această meserie. Mai mult decât atât aș vrea ca reclama să îi determine pe cei care o văd să încerce din când în când să simtă ceea ce simt agenții de curățenie. Poate, cândva, totul se va transforma într-o campanie socială cu impact mare.”

Echipa implicată în pitch: Cornel, Irina și Simona.

Graphic design by Urban Gemini.

reclama

 

Postat in Stiri interne la data March 3, 2016

Noul site este deschis pentru vizite!

Incepand de astazi, MC CLEAN are site nou, deschis la culoare si la public, doritor de privitori si plin cu toate informatiile despre trecutul plin si viitorul lung al firmei pe care o crestem in continuare. Ne propunem sa fim la fel de constanti in postari, cum suntem si in activitatea noastra de zi cu zi, asa ca va asteptam vizitele lungi si dese oricand sunteti curiosi sa aflati ce a mai adaugat in portofoliu echipa noastra.

Print Screen -Home Page MCC

Speram ca noul site sa fie pe placul vizitatorilor si sa isi atinga toate scopurile pentru care a fost creat. Layout-ul reflecta imaginea MC CLEAN, informatiile – experienta, detaliile despre oferta- transparenta, iar datele de contact unde suntem mereu de gasit- deschiderea. Ca si pana acum, asteptam in permanenta opiniile, recomandarile, solicitarile si intrebarile voastre, așa că nu ezitați să ne scrieți sau să ne contactați telefonic pentru a vă clarifica orice curiozitate.

Va uram bun venit pe noul site!

Urati-ne succes! :)

Postat in Stiri interne la data May 20, 2013

O imagine noua, un inceput nou, o bucata noua de drum…

MC CLEAN se infiinta in urma cu 5 ani in judetul Iasi ca si franciza a unui brand renumit in domeniul curateniei. Pana in momentul acesta, prin eforturi, construirea unei echipe puternice, prin seriozitate, dedicare, respect si constanta in prestarea unor servicii de curatenie de inalta calitate, afacerea a crescut si continua sa o faca pentru ca oamenii din spatele sau se ghideaza dupa principii si idealuri.

Procesul de rebranding prin care am trecut in cel de-al cincilea an al existentei noastre deschide un nou ciclu in calatoria pe care firma de curatenie MC CLEAN o parcurge spre varf. In prezent, firma exista si creste pe cont propriu, lasand in urma franciza care a ajutat-o sa prinda radacini. Ne-am castigat dreptul de a deveni independenti si de a ne asigura viitorul prin forte 100% proprii.

O imagine noua, un inceput nou, o bucata noua de drum, insa alaturi de aceiasi oameni, fie ei colegi, parteneri sau clienti. Acesta este bagajul cu care ne dorim sa continuam experienta inceputa in urma cu 5 ani. Speram sa va avem alaturi si in cei multi care vor urma.

*Urban Gemini a semnat campania de rebranding MC CLEAN.

Postat in Stiri interne la data April 24, 2013

MC CLEAN sponsorizeaza echipa “Let’s Do It, Romania!” Iasi!

Sambata, pe 24 septembrie, Iasul se alatura celorlalte judete in proiectul “Let’s Do It, Romania!” pentru curatenie in toata tara, in aceeasi zi.

Pe ultima suta de metrii ne-am decis sa dotam echipa “Let’s Do It, Romania!” Iasi cu 500 de saci menajeri pentru voluntarii care vor participa la actiune.

Mai multe detalii despre ce se va intampla la Iasi in ziua de curatenie aici.

ADVERSARUL JOACA MURDAR, SCOATE-TI PRIETENII PE TEREN! Pe 24 septembrie jucam dur!!

Postat in Stiri interne la data September 22, 2011

MC Clean sprijina proiectul Let’s Do It, Romania la Iasi!

Suntem mandri sa va comunicam faptul ca, MC Clean se alatura celui mai mare proiect de implicare sociala din Romania – Let’s Do It, Romania! Si nu oricum. Managerul General al firmei noastre este si Project Manager Let’s Do It Romania! la nivel local pe tot judetul Iasi.

“Let`s Do It, Romania!” este proiectul tuturor celor care cred ca in România se intampla si lucruri pozitive, atunci când fiecare este dispus să contribuie, chiar cu foarte puţin: o singura zi, 24 septembrie, pentru o Românie curată. Si cum noi credem in lucruri pozitive si ne dorim ca Judetul IASI sa fie cel mai curat judet din Romania, am decis sa punem la dispozitia echipei LDIR Iasi, partenerul nostru de incredere in trafic pentru o desfasurare cat mai eficienta a organizarii zilei de curatenie. Si nu ne oprim aici.  Dar cam atat pentru moment. Revenim cu mai multe informatii in curand.

Postat in Stiri interne la data September 1, 2011

O facem din nou pe 24 septembrie: Let’s do it, Romania!

Cel mai mare proiect de implicare sociala si de curatenie din Romania, Let’s do it, Romania! se pregateste de al doilea tur pe 24 septembrie 2011.

Peste 200 000 de voluntari au iesit la curatenie in intreaga tara anul trecut, pe 25 septembrie, iar anul acesta acţiunea isi propune sa arate ca se poate mai mult. Urmarind acelasi sistem inspirat de let’s do it-ul estonian, de curatenie intr-o singura zi, in toată tara, Let’s do it, Romania! iti dă şi anul acesta şansa să te implici ca voluntar activ sau susţinător.

Dacă eşti creativ şi ştii să duci vestea mai departe, dacă te pricepi la fundraising sau te pricepi la IT, eşti organizat şi bun organizator sau pur şi simplu ştii că ajutorul tău poate ridica nivelul unui proiect de asemenea anvergură, trimite CV-ul şi o scrisoare de intenţie la  hr[at]letsdoitromania.ro şi intră în echipa de organizare Let’s do it, Romania!.

via Mai Mult Verde

Postat in Stiri interne la data June 16, 2011

Ziua Mondiala a Mediului – 5 iunie 2011

De Ziua Mondiala a Mediului ne-am imbogatit cunostintele cu 100 de moduri despre cum putetm ocroti mediul inconjurator. Am gasit doua afise care ne-au atras atentia si am descoperit regula celor 5R – Reduce, Reuse, Recycle, Refuse, Restore.

5R

Postat in Stiri interne la data June 8, 2011

Flashmob: Reciclarea plasticului

Am gasit pe site-ul Omuletii Verzi un Flashmob foarte interesant despre reciclarea plasticului. Click pe link-ul de mai jos pentru vizualizare. Enjoy!

Recycling a bottle, flashmob style!

Postat in Stiri interne, Utile la data March 30, 2011

Cleaning Show – Totul pe curat! 4-7 mai 2011

Cea de-a doua editie a Ceaning Show, singura expozitie din Romania dedicata echipamentelor, produselor si serviciilor de curatenie profesionala va avea loc intre 4 si 7 mai la Romaero Baneasa si va reuni companii producatoare si distribuitoare de echipamente, produse si servicii pentru curatenia si intretinerea profesionala si industriala, masini si accesorii pentru curatatorii chimice si spalatorii, produse pentru igiena si uz sanitar, precum si echipamente si produse pentru curatenia domestica.

Mai multe detalii despre expozitie aici.

Postat in Stiri interne la data March 25, 2011

Colecteaza selectiv!

Ca firma de curatenie suntem foarte interesati de tot ce inseamna “proiecte verzi”, ce implica promovarea unui mediu inconjurator mai curat, mai sigur si mai sanatos.

“Reciclez, deci traiesc” este un proiect al Asociatiei Salvati Dunarea si Delta, finantat de Coca-Cola HBC Romania si sprijinit de Eco-Rom Ambalaje, al carui scop este sa atraga atentia publicului larg asupra necesitatii colectarii selective a deseurilor de ambalaje, in vederea pastrarii si protejarii unui mediu inconjurător curat si sanatos.

Fiecare cetăţean produce anual aproximativ 400 de kilograme de deşeuri menajere majoritatea fiind materiale ce pot fi colectate selectiv şi reciclate: hârtie, metal, material plastic, sticlă, materie organică. Evacuarea necontrolată a deseurilor menajere poate determina împrăştierea acestora în mediul înconjurător afectând şi degradând, de multe ori ireversibil, natura.

Iata si doua ad-uri de presa care ne-au atras atentia.

Mai multe detalii despre campanie aici.

Postat in Stiri interne la data January 27, 2011